شورای فرهنگی مشترک بین کانون  خراسان‌رضوی و کانون خراسان شمالی

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ شورای فرهنگی مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی و کانون خراسان شمالی با حضور مدیرکل ها و اعضای شورای فرهنگی دو استان در خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی: در این شورای فرهنگی مشترک که با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون خراسان‌رضوی و فرهاد آقابیگی مدیرکل کانون خراسان شمالی برگزار شد ابراهیم زره‌ساز ضمن تشکر بابت میزبانی این نشست گفت: ارتباط بین دو استان می‌تواند باعث ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی شود.

مدیرکل کانون خراسان‌رضوی در ادامه گفت: همه گیری ویروس کرونا و گسترش فعالیت‌ها در فضای مجازی مرزهای جغرافیایی و فاصله‌ها را کمرنگ کرده است و فرصتی را در جهت برنامه ریزی مشترک استان‌ها در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی به وجود آورده است.

ابراهیم زره‌ساز چند پیشنهاد برای فعالیت‌های مشترک بین دو استان مطرح کرد و گفت: دو استان می‌توانند در زمینه‌ای مختلف با هم همکاری داشته باشند از قبیل جریان سازی فرهنگی، برگزاری انجمن‌های ادبی، فرهنگی و هنری مشترک و تولید محتوا جهت فضای مجازی و حقیقی.

فرهاد آقابیگی مدیرکل کانون خراسان شمالی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی ابراز خرسندی کرد که دو استان توانستند برنامه‌های مشترکی داشته باشند.

مدیرکل خراسان شمالی گفت: هم افزایی و مشارکت می‌تواند سرعت ما را برای رسیدن به اهداف بیشتر کند و این نشست مشترک  سرآغاز یک ارتباط و مشارکت  مستمر بین دو استان است.

در این شورای فرهنگی مشترک ظرفیت‌های دو استان سنجیده شد و درباره برنامه‌های مشترک گفتگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =