دیدار مربیان مسئول شهرهای بهار، لالجین و صالح آباد با فرماندار این شهرستان

مربیان مسئول مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار، به منظور تشریح فعالیت‌های یک‌ساله خود به دیدار فرماندار این شهر رفتند و با وی به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، طی دیداری که در دفتر فرماندار بهار برگزار شد، مربیان مسئول مراکز فرهنگی‌هنری این شهرستان به تشریح فعالیت‌های انجام گرفته طی یک سال اخیر در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرداختند.

در این دیدار احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار، ضمن تقدیر و سپاس از مربیان فعال این شهرستان، اجرای فعالیت‌ها به صورت مجازی را یکی از خلاقیت‌های مربیان عنوان کرد و گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، خوشحالم که خدمات‌رسانی به قشر کودک و نوجوان در این دستگاه فرهنگی متوقف نشده است و این باعث امیدواری است که مربیان از هر فرصتی جهت خدمت به کودکان و نوجوانان استفاده می‌کنند.
قنبری با ابراز علاقه به مراکز فرهنگی‌هنری کانون اذعان داشت، محیط کانون به لحاظ حضور کودکان و نوجوانان پاک و معصوم همیشه حس خوشایندی را به انسان منتقل می‌کند.
گفتنی است، در ابتدای این دیدار، سمیه موسوی‌اطهر با توضیح گزارش عملکرد یک ساله، اهم فعالیت‌های سه مرکز شهرستان را تشریح کرد و در ادامه مربیان مسئول لالجین و صالح‌آباد نیز توضیحات تکمیلی خود پیرامون چگونگی اجرای فعالیت‌ها بیان کردند.
در پایان مقرر شد، کارشناس عمرانی فرمانداری بهار جهت تخصیص بودجه در سال ۱۴۰۰ به این مراکز، بازدیدی از سه مرکز فرهنگی‌هنری کانون انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =