فراخوان اولین مهرواره نمایشنامه‌خوانی « آیینه‌های رو به رو »

انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری مازندران فراخوان اولین مهرواره نمایشنامه‌خوانی« آیینه‎‌های رو به رو» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، به گفته نماینده انجمن هنرهای نمایشی این کانون، با توجه به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی در کشف ، رشد و پرورش خلاقیت و استعدادهای کودکان و نوجوانان به ویژه در مقوله‌ی فعالیت‌های فرایندمحور مانند فعالیت پرمخاطب نمایش و نیز به منظور ترویج و اعتلای خوانش متون نمایشی؛ اولین مهرواره‌ی نمایشنامه‌خوانی با عنوان «آیینه‌های رو به رو» برگزار می‌شود.
حمیده ناجی با بیان اینکه انجمن نمایش استان برنامه‌های موثری برای توسعه توان و ظرفیت اعضایش داشته است افزود: با معرفی منابع قابل دسترس و متناسب با گروه‌های سنی اعضا، ارایه‌ی راهکارهای صحیح خوانش متون نمایشی و همچنین برگزاری کارگاه‌های نمایشنامه‌خوانی و مهرواره‌ی مونولوگ‌خوانی در نشست‌های پیشین انجمن، در نظر داریم با این مهرواره مخاطبین را در قالب گروههای نمایش مراکز فرهنگی هنری به ارایه‌ی یک اثر فاخر دعوت نماییم.

کارشناس هنرهای  نمایشی کانون پرورش فکری مازندران با اشاره به اهداف این مهرواره خاطر نشان ساخت: کشف و پرورش استعدادهای نمایشی در اعضا - ترویج و اعتلای کتاب‌خوانی- توجه به نقش نمایشنامه در ارایه‌ی یک اجرای نمایش - تقویت فعالیت‌های گروهی و فرایندمحور و تقویت اعتماد به نفس، پرورش مهارت‌ها و توانمندی‌های فردی و گروهی از جمله اهداف مورد نظر بوده است.

او یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با موضوع؛ نمایشنامه‌خوانی از آثاری که در آنها به قهرمانان و موضوع‌های بومی مازندران  پرداخته شده است  و همچنین موضوع‌های آزاد ، آثار خود را در سایت بارگزاری کنند.
بر این اساس، تکمیل و ارسال فرم شرکت در مهرواره تا یکم  شهریور 1400 بوده، ارسال فیلم اثر در قالب لوح فشرده به دبیرخانه تا 30 شهریور است و زمان اعلام نتایج 10 مهرماه پیش بینی شده است.
تاریخ برگزاری اختتامیه مهرواره نمایشنامه‌خوانی « آیینه‌های رو به رو » : همزمان با هفته ملی کودک خواهد بود.

شرکت در این مهرواره می توانند با مراجعه به نشانی: Mazandaran.kpf.ir – ورود به بخش مهرواره‌ها – انتخاب مهرواره نمایشنامه‌ خوانی  نسبت به  تکمیل فرم و بارگزاری فایل نمایشنامه اقدام کنند.


  برای دریافت فرم شرکت در جشنواره "اینجا" کلیک کنید   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =