آغاز به کارِ کارگروه استانی هفته‌ی ملی کودک در بام ایران

حجت ا...آسمند سرپرست کانون استان چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با شروع فعالیت‌های کارگروه استانی هفته‌ی ملی کودک با مدیر کل صداوسیما استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال‌وبختیاری، در این دیدار که جمعی از معاونین و مسوولین هر دوسازمان حضور داشتند؛ حجت ا...آسمند سرپرست کانون استان ضمن قدردانی از برنامه‌های صداوسیما استان در دوره‌ی بحرانی کرونا و همکاری سازنده در انعکاس تولیدات پیک امید مجازی مربیان و اعضا، اهداف کانون و ماهیت هفته‌ ملی کودک را تشریح کرد و نقش رسانه‌ی ملی را در جلب نظر اقشار جامعه نسبت به اهمیت جایگاه کودکان و تبیین حقوق قانونی آنان نقشی کلیدی و تاثیر گذار خواند.


وی در ادامه با بررسی ابعاد مختلف این همکاری، استفاده از ظرفیت‌های دو سازمان را در راستای ارتقا موقعیت فرهنگی هنری کودکان، سرفصل فعالیت‌های کارگروه هفته‌ی ملی کودک کانون استان برشمرد و با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مجازی کانون استان‌، افتخارات ملی و بین‌المللی اخیر اعضا کودک مراکز فرهنگی  را معرفی کرد.
دکتر یوسف افشارنیا مدیرکل صداوسیما استان هم از اعلام آمادگی صداوسیما در پوشش خبری  برنامه‌های هفته ملی کودک خبر داد و گفت: در هفته ملی کودک صداوسیما استان آمادگی دارد علاوه بر برنامه‌ی سازمانی خود  برنامه‌های کانون در این هفته را پوشش خبری دهد و تولیدات و آثار مربوط به حوزه‌ی کودکان را در این ایام معرفی نماید. مراکز فرهنگی کانون استان نیز می توانند برنامه‌ها، اخبار، رویدادها و تولیدات خود را در این هفته از طریق واحدهای صدا وسیما منعکس نمایند.

آیین هفته‌ ملی کودک، رویدادی سراسری است که در سال‌های اخیر با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری و همراهی بیش از سی وزارت‌خانه و سازمان، در کنار گروه‌های تخصصی صنفی و  انجمن‌های مردم‌ نهاد در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =