کد خبر: 308891
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲
بازدید 102
فرصتی ویژه برای کودکان با نیازهای ویژه

به مناسبت هفته ملی کودک برنامه ای ویژه کودکان دارای نیازهای ویژه روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه به صورت مجازی از ساعت ۹ تا۱۰:۳۰ برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به مناسبت هفته ملی کودک برنامه ای ویژه کودکان دارای نیازهای ویژه برگزار شد.

در این برنامه که با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و با همکاری و همراهی اداره کل بهزیستی استان و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار شد فرصتی فراهم آورده شد و کودکان دارای نیازهای ویژه به اجرای برنامه های مختلف پرداختند. 

قصه گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب، نقاشی، نمایش خلاق، اجرای موسیقی و.. از جمله برنامه های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.

 سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در خصوص برگزاری این برنامه گفت: این هفته به نام کودکان و برای کودکان نامگذاری شده است و متعلق است به تمام کودکان ، این یعنی که همه کودکان عادی و دارای نیازهای ویژه را شامل میشود و همه آنها به صورت برابر و یکسان حق برخورداری از امکانات، شرایط و برنامه ها را دارند .

 وی افزود: آنچه باید در مورد همه کودکان مورد توجه قرار گیرد این است که  همه ما باید ارزشمندی تمامی کودکان چه عادی و چه دارای نیازهای ویژه را بپذیریم و باور کنیم که حضور کودکان دارای نیازهای ویژه در جامعه در کنار دیگران یک ضرورت است و تفاوت‌های آن‌ها با دیگر انسان ها باید محترم شمرده شود و به تناسب همین تفاوت ها باید راه برای پرورش و پیشرفت آنان باز باشد.

این برنامه در روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه به صورت مجازی از ساعت ۹ تا۱۰:۳۰ برگزار شد که از سوی کودکان خاص و خانواده های آنان مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =