بازدید مدیر کل کانون از کارگاه مربی کارآفرین کانون

مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در کارگاه کارآفرینی ظروف سرامیکی، ضمن قدردانی از تلاش این مربی، نوجوانان هنرمند شاغل در این کارگاه که از اعضای ارشد کانون هستند را صاحبان ایده‌های نو و به روز دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان همزمان با ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۰ و در آخرین روز از هفته ملی کودک از کارگاه ظروف سرامیکی «سرام آفرین» که به تلاش راضیه حسینی مربی مسئول مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند راه‌ندازی و تعدادی از اعضای  ارشد کانون و هنرآموزان علاقمندان به هنر سفال و سرامیک را مشغول به کار کرده است بازدید کرد.

حمیدی در این بازید ضمن قدردانی از تلاش‌های این مربی کانون از بکارگیری اعضای هنرمند کانون که روزی این هنر را از کارگاه‌های هنری و سفال‌گری کانون شروع کرده اند قدردانی کرد و گفت: این نوجوانان و جوانان  امروز با ایده‌های نو و خلاق به مرحله کارآفرینی رسیدند و می توانند زیباترین نقش‌ها را هنرمندانه بر روی ظروف سرامیکی طراحی کنند.

وی در ادامه با توضیحات حسینی مسئول این کارگاه از نزدیک در جریان مراحل کار در این کارگاه از ریخته‌گری، نقاشی، لعاب زدن، پخت در کوره و عرضه به بازار قرار گرفت.

گفتنی است در این کارگاه در حال حاضر چهار نفر از اعضای ارشد کانون مشغول به کار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =