کد خبر: 309045
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
بازدید 128
جلسه بررسی و تشریح کارگاه‌های فصل پاییز برگزار شد

کانون استان همدان جهت اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام در کارگاه‌های فصل پاییز، جلسه‌ای را با نمایندگان دستگاه‌های اداری شهرستان همدان برگزار کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با توجه به فرارسیدن زمان ثبت‌نام کارگاه‌های فصل پاییز، جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های اداری شهرستان همدان برگزار و این کارگاه‌ها تشریح شد.
در ابتدای این جلسه مستندی جهت آشنایی هرچه بیشتر نمایندگان ادارات مختلف با کانون و فعالیت‌های آن پخش شد و بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون استان ضمن تبریک هفته‌ی مهدویت و آغاز امامت امام عصر (عج)، به تشریح فعالیت‌های مراکز کانون در سطح استان بالاخص در ایام کرونا پرداخت.
وی خاطر نشان کرد، در اولین دوره از برگزاری کارگاه‌های مجازی در سال گذشته، ۲۰ کارگاه جهت ثبت‌نام و حضور مجازی اعضا در سطح استان تشکیل شد اما به لطف خداوند و همت و تلاش همکاران و استقبال کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های مجازی در ترم پاییز سال ۱۴۰۰ به ۶۱ کارگاه آفزایش یافت.
ضرابی‌زاده خطاب به حاضران بیان داشت، کانون مکانی است که علاوه بر شناسایی و کشف استعدادهای کودکان، سعی در رشد و پرورش فکر آن‌ها نیز دارد. سپس از نمایندگان ادارات خواست تا به عنوان سفیران کانون در ادارات مربوطه نسبت به اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کانون اقدام نمایند.
حاضران نیز ضمن استقبال از فعالیت‌ کارگاه‌های پاییزی سوالات خود را پیرامون کارگاه‌ها مطرح کردند.
در پایان جلسه مدعوین از نمایشگاه آثار مربیان در کارگاه‌های مختلف مجازی که در سالن جلسات مرکز شماره ۱ برپا شده بود بازدید و دو تن از مدرسان کارگاه‌ها توضیحات لازم پیرامون نحوه ثبت‌نام و استفاده کودکان و نوجوانان از کارگاه ها را عنوان کردند. 
شایان ذکر است ثبت‌نام کارگاه‌های فصل پاییز از ۱۸ مهرماه‌ در سراسر استان آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =