درخشش سه  عضو کارگاه نقاشی کانون البرز  در سومین دوره مسابقه نقاشی «جوانه‌های مهر، دانش و ترافیک»

سه  نفر از اعضای کارگاه‌های نقاشی مجازی برخط کانون البرز در  سومین دوره مسابقه‌ نقاشی جوانه‌های مهر، دانش و ترافیک» برگزیده شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، این مسابقه به مناسبت «بزرگداشت هفته نیروی انتظامی» از سوی معاونت آموزشی ناجا و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد .

«بستن کمربند ایمنی»، «عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی»، «رانندگی بین خطوط»، «خط ایست»، «عبور از خط عابر پیاده»، «چراغ‌های راهنمایی و رانندگی»، «استفاده از پل عابر پیاده»   و سایر موضوع‌های مربوط به عبور و مرور محورهای  سومین مسابقه نقاشی «جوانه‌های مهر، دانش و ترافیک»  بود.

بر این اساس؛ کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانستند تا ۱۰مهر ۱۴۰۰آثار نقاشی خود را به پایگاه اینترنتی این مسابقه  ارسال کنند.

اعظم پاینده، مربی کارگاه برخط(آن لاین) نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و مربی این اعضا  ضمن اعلام این خبر افزود، ۲۰۳ نفر از کودکان از سراسر ایران در این مسابقه برگزیده شده‌اند که ۷ نفر از استان البرز هستند که از این بین «رُز غلامی»،«گلنار سلیمانی» و «هستی تومرایی» عضو کارگاه‌های نقاشی مجازی کانون استان  در بین برگزیدگان قرار گرفته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =