از حضور کارکنان کانون در مراسم  محوری تا اجرای برنامه در مراکز فرهنگی و هنری

کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون استان در اجتماعات مردمی ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ حضور پرشوری داشتند و با برگزاری ویژه برنامه‌هایی به صورت مجازی و حضوری در مراکز کانون، این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، مراسم گرامی‌داشت روز ۱۳ آبان با حضور همکاران در تجمعات مردمی همراه بود و علاوه بر این مربیان و اعضای مراکز کانون با برگزاری ویژه برنامه هایی به صورت حضوری و مجازی یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان ۱۳۵۷ را گرامی داشتند.

بر همین اساس، کارکنان بسیجی پایگاه مقاومت شهید علی نوکندی اداره کل، به همراه مدیر کل کانون استان در مراسم محوری ۱۳ آبان در میدان قدس بیرجند شرکت کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند، اعضای مراکز با حضور در ویژه برنامه‌ی‌ مجازی در کارگاه تخصصی نوجوان جراتمند روز دانش آموز  را گرامی داشتند و در مورد افراد جرات‌مندی که در تاریخ ایران حماسه آفریدند صحبت کردند.

معرفی چند شخصیت از جمله شهید حسین فهمیده، امام خمینی (ره) و همچنین معرفی نمونه‌های از شهدای دانش آموز انقلاب اسلامی در راه  مبارزه با حکومت ستم شاهی و قیام دانش آموزان جراتمند و متعهد در ۱۳ آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی امریکا از دیگر فعالیتهای انجام شده در این برنامه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره ۲ طبس نیز اعضا طی نشستی با همراهی مربیان خود در خصوص ۱۳ آبان ماه بحث و گفتگو کردند و با این مناسبت و وقایع آن بیشتر آشنا شدند.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان سرایان نیز در آستانه ۱۳ آبان ماه عصر شعری  با عنوان روزهای افتخار برگزارشد و اعضا به خوانش اشعار با مضمون ایثار، شهادت و از خود گذشتگی پرداختند وکتاب نیمکت‌های پاییزی نیزکه محتوای آن گزارشی از وقایع۱۳آبان سال۱۳۵۷ بود به اعضا معرفی شد.

معرفی شخصیت شهید سلیمانی، بازی‌های بومی و محلی و همایش دوچرخه  سواری اعضای نوجوان پسر از دیگر برنامه های اجرا شده این مرکز به مناسبت ۱۳ آبان بود.

در مرکز فرهنگی و هنری سربیشه نیز همزمان با فرا رسیدن ۱۳ آبان مربیان مرکز ویژه برنامه های معرفی شهید حسین فهمیده ، قصه گویی با موضوع نوجوان ۱۳ ساله ، غبارروبی مزار شهدا با حضور اعضای نوجوان پسر، آموزش کاردستی کارت پستال، معرفی کتاب و ‌شعرخوانی با موضوع ۱۳ آبان را برگزار کردند.

کتاب‌خانه سیار درمیان در روستای تاریخی و گردشگری فورک از توابع شهرستان درمیان نیز، دو برنامه معرفی کتاب خاطرات بچه های انقلاب و غبار روبی شهدای روستا با هدف آشنایی دانش آموزان با مقام شامخ شهدای دانش آموز و شهادت دانش آموزان انقلابی در روز ۱۳ آبان و علت نامگذاری این روز به نام روز دانش آموز، در این روستای دیدنی اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =