قصه‌گوی کانون خراسان جنوبی راهی مرحله‌ی ملی شد

آیین پایانی مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در محل «عمارت‌خانه پدری» استان یزد برگزار شد و با معرفی برگزیدگان، مربی قصه‌گوی کانون نهبندان به‌ مرحله‌ی ملی این رویداد فرهنگی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: آیین پایانی مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با حضور مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری، محمد گودرزی‌دهریزی دبیر بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مدیرکل کانون استان یزد، مسئولان استانی و جمعی از قصه‌گویان بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در محل «عمارت‌خانه پدری» در استان یزد برگزار شد که با اعلام برگزیدگان این مرحله در بخش قصه‌های ملی  «مریم فرخ فال» مربی مرکز فرهنگی و هنری کانون نهبندان با قصه «بادی که خوابش می‌آمد» به عنوان برگزیده معرفی و راهی مرحله‌ی ملی این جشنواره شد.

گفتنی است مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۴ مهر با برگزاری افتتاحیه نمادین به میزبانی کانون استان خراسان رضوی و در شهر توس در بخش‌های «ملی»، «آیینی‌سنتی» و «قصه‌گویی با زبان اشاره» آغاز به کار کرد و به صورت متمرکز تا ۱۵ آبان ادامه داشت.

شایان ذکر است برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به مرحله ملی راه یافتند و برگزیدگان نهایی بخش ملی در مراسم پایانی جشنواره بیست‌وسوم معرفی خواهند شد.

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به دبیری محمد گودرزی‌ دهریزی همزمان با شب یلدا ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =