۱۲۰ برنامه فرهنگی‌هنری و ادبی در هفته کتاب برگزار خواهد شد

محبوبه رجب نسب با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های هفته ملی کتاب از روز ۲۴ آبان با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» آغاز می‌شود و تا روز ۱ آذر ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب نسب از برگزاری۱۲۰ برنامه‌ی ‌فرهنگی‌هنری‌ادبی در استان خبر داد و گفت: هفته‌ی کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی است تا توجه خانواده و جامعه نسبت به این امر مهم معطوف شود.

مدیرکل کانون گلستان با توجه به وضعیت بیماری کرونا، توجه به شرایط رنگ‌بندی شهرستان‌ها را مهم‌ترین عامل در تصمیم‌گیری برای مجازی یا حضوری بودن برنامه‌ها دانست.

کفتنی‌است کانون پرورش فکری گلستان با برپایی نمایشگاهی از کتاب‌های جدید کانون در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری به استقبال این هفته می‌رود.

افتتاح نمایشگاه کتاب استان بصورت متمرکز، نمایشنامه خوانی، نقد کتاب و افتتاح گزارمان‌نویسی سال جاری، رونمائی از کتاب نوقلمان و اهدای کتاب بریل به دانش آموزان نابینا از جمله برنامه‌هایی است که به‌صورت استانی برگزار می‌شود.

پل دانایی کانون آزادشهر، طعم کتاب مرکز کردکوی، مکعب دوستی باکتاب کانون رامیان، پاتوق کتاب مجتمع گرگان، سفری  با کتاب در کانون گرگان ۱، کتاب بازها گرگان۲، یاری که مهربان است مرکز آق قلا، دریچه هایی رو به بهشت کانون مراوه‌‎تپه، ماه سپیده دم مرکز شماره یک گنبدکاووس، پویش کتاب های صوتی کانون شماره دو گنبدکاووس، برایم قصه بخوان کانون دلند، مرغک‌ها به مدرسه میروند رامیان، کلینیک کتاب مرکز کلاله، ویژه برنامه‌های کتابخانه‌های سیار و ... از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در این هفته خواهد بود.

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان در این هفته به صورت همه‌روزه با برپایی برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی میزبان کودکان و نوجوانان خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =