برگزاری جشنواره ی کتاب‌های خوراکی در مینودشت

به‌مناسبت آغاز هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، مرکز فرهنگی هنری کانون مینودشت با دعوت از مسوولین، کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، مسابقه‌ی کتابخوانی و معرفی کتاب برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در این برنامه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان و اعضای کانون  علاوه بر مطالعه‌ی کتاب‌ها، با به تصویر کشیدن نقش جلد آنها در تزیین غذاهای سالم و خانگی، جشنواره ی کتاب‌های خوراکی را برگزار کردند.

سید ابوالفضل حسینی، فرماندار گالیکش در بازدید از این جشنواره موضوع کتاب و کتاب‌خوانی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: کتاب هویت جامعه اسلامی و ایرانی ماست و باید فرهنگ سازی کتاب خوانی از سنین کودکی انجام شود.

او با اشاره به جایگاه کتاب و کتاب خوانی در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه گفت : کانون از آن جهت که با کودکان و نوجوانان سر و کار دارد می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در جامعه پذیری و انتقال مفاهیم به نسل آینده داشته باشد.

بازدید از نمایشگاه، مسابقه کتاب‌خوانی، اجرای کارگاه بازی قایق‌سواری و برپایی جشن کتاب‌های خوراکی از ویژه برنامه‌های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =