بازدید مدیر کانون خراسان جنوبی از برنامه های هفته کتاب در سرایان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی طی بازدید از مرکز فرهنگی هنری سرایان از نزدیک در جریان روند برنامه‌های اجرایی هفته کتاب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی با سفر به شهرستان سرایان ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون طی گفتگو با مربی مسئول این مرکز در جریان برنامه‌های هفته کتاب این شهرستان قرار گرفت.

در این بازدید منیره طاهرپور کلانتری مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری سرایان، گزارشی از فعالیت‌های این مرکز و حضور پرشور اعضا با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در مرکز و برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته کتاب و کتاب‌خوانی ارایه داد.

طاهره حمیدی نیز با تبریک فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی، بر تعامل با دستگاه‌های اجرایی هم سو وجذب شریک فرهنگی، استفاده از بستر دانش آموزی شاد با هدف جذب اعضای جدید و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کتاب محور وبا محتوای قوی برای کودکان و نوجوانان تأکید کرد.

در این بازدید که فریده سلامیان و احسان بلوری کارشناسان فرهنگی اداره کل، مدیر کل کانون استان را همراهی می‌کردند به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه های فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های مجازی و حضوری مرکز پرداختند و در پایان از زحمات همکاران این مرکز با اهدای هدایایی قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =