کد خبر: 310246
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
بازدید 164
برگزاری جشن ویژه کتاب در کانون استان زنجان

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ویژه برنامه جشن کتاب را در سالن آمفی تئاتر کانون برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛  افزایش آگاهی کودکان و نوجوانان و اولیاء تربیتی، به اهمیت مطالعه و کتابخوانی، توجه ویژه به فعالیت‌های کتاب محور در طول هفته کتاب، تقویت علاقه و انگیزه برای مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان و اولیاء تربیتی، آشنا کردن کودکان و نوجوانان با کتاب‌های خوب، جلب توجه افکار عمومی به مطالعه و کتابخوانی از اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه است.

برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری کتابخوانی با عنوان حال خوش خواندن، معرفی کتاب دوست داشتنی من (ویژه کودکان نوجوانان)، ساخت عروسک شخصیت‌های کتاب مورد علاقه ، قصه‌گویی، معرفی کتاب، معرفی نویسندگان و شاعران و مصاحبه به صورت گروهی یا تک نفره از جمله برنامه‌های اجرایی در این جشن بود.

اجرای فعالیت‌های کتاب محور توسط کتابرسانان سیار استان در مدارس، فضاسازی موضوعی مراکز، برگزاری جلسات انجمن قصه‌گویی با موضوع بازآفرینی قصه‌های کهن برای مربیان مراکز و علاقمندان به قصه‌گویی و اجرای ویژه برنامه فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان توسط کتابرسانان سیار برای کانون اصلاح و تربیت هم از دیگر برنامه‌هایی بود که همزمان با هفته کتاب اجرایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =