فراخوان استانی «من یک پژوهشگر هستم» در کانون سمنان

نخستین فراخوان استانی «من یک پژوهشگر هستم» به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی پژوهش برای مخاطبان ۷ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از اجرای نخستین فراخوان پژوهشی با عنوان «من یک پژوهشگر هستم»، خبر داد و گفت: این فراخوان هم‌زمان با سیزدهمین هفته‌ی پژوهش با محورهای موضوعی «علمی‌ترین تجربه‌ی پژوهشی من»، «حفاظت از آب»، «حفاظت از خاک»، «حفاظت از محیط زیست»، «هوای پاک»، «یک آزمایش ساده علمی»، «یک ایده خلاق» و... برای اعضای کودک و نوجوان ۷ تا ۱۷ سال مراکز فرهنگی‌هنری استان اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: علاقه‌مندان به شرکت در فراخوان تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا پس از انتخاب موضوع مورد دلخواه، آثار خود را در قالب ویدئو، نماهنگ و موشن‌گرافی حداکثر در مدت‌زمان سه‌دقیقه، تهیه و برای مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری ارسال کنند.

دامغانیان، هدف از این فراخوان را پرورش حس کنجکاوی و پرسشگری، شناسایی اعضای توانمند و علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش، تشویق، ترغیب و پایدارسازی اعضا به‌خصوص کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به انجام فعالیت تحقیقی و پژوهشی و...، عنوان و خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در صورت هرگونه ابهام و پرسشی می‌توانند در ساعت اداری با شماره ۰۲۳۳۳۴۴۳۸۲۳ داخلی ۳۰ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =