جلسه شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی برگزار شد

سومین جلسه شورای اقامه نماز کانون خراسان جنوبی با هدف برنامه‌ریزی و بررسی فعالیت‌های نماز مراکز فرهنگی و هنری کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای این جلسه که همزمان با ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک به همکاران کانون استان به منظور کسب امتیاز قابل تقدیر در حوزه عفاف و حجاب گفت: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها و اولیای تربیتی جذب کودکان و نوجوانان به نماز است و مراکز کانون با انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و دینی و مذهبی می‌توانند به فرهنگ سازی و نهادینه کردن امر نماز  و عفاف و حجاب در کودکان ونوجوانان کمک کنند.

وی افزود: لازم است مسئولین مراکز کانون در طول سال با توجه ویژه به این مهم با برنامه‌ریزی اصولی نسبت به انجام این برنامه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر کل کانون استان با توجه به حضور کودکان ونوجوانان در مراکز کانون پس از مدتی دوری به خاطر شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت: با فضاسازی مناسب نمازخانه‌های مراکز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه‌ و فرصت نماز اول وقت برای نوجوانان و مراجعین به مرکز فراهم شود.

در ادامه این جلسه علی رضازاده رابط اقامه نماز کانون گزارشی از اقدامات نماز این اداره کل ارایه کرد.

بحث و بررسی در خصوص برگزاری مهرواره نماز در سطح مراکز کانون از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =