بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی وهنری بشرویه

مدیر کل کانون استان طی سفر به شهرستان بشرویه از مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان بازدید و با حضور در شورای فرهنگی مرکز از نزدیک در جریان فعالیت‌های مختلف آن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری؛ مدیر کل کانون استان روز دوشنبه ۱۵ اذر ماه ۱۴۰۰ با سفر به شهرستان بشرویه از مرکز فرهنگی وهنری کانون در این شهرستان بازدید و با حضور در جلسه شورای فرهنگی این مرکز فرهنگی وهنری کانون از نزدیک در جریان فعالیتهای حضوری و مجازی و همچنین برنامه های عمرانی این مرکز قرار گرفت.

حمیدی پس از بازدید از بخش‌های مختلف مرکز وکارگاه‌های فعال هنری و ادبی طی سخنانی در شورای فرهنگی این مرکز  با تبریک موفقیت اخیر نوجوانان مرکز در کسب نشان طلا و برنز مسابقه بین المللی اربعین از زحمات مربیان قدردانی کرد.

وی با اشاره به توانمندی کودکان ونوجوانان عضو این مرکز در فعالت هنری نقاشی گفت: مرکز بشرویه را می‌توان قطب نقاشی و فعالیت‌های هنری دانست و بر همین اساس درآینده‌ای  نزدیک شاهد ایجاد مرکز تخصصی نقاشی در این شهرستان خواهیم بود.

 حمیدی ظرفیت‌های ادبی و فعالیت‌های ادبی این مرکز را نیز مهم برشمرد و گفت: با توجه به کارگاه‌های ادبی فعال و انجمن ادبی «دریچه» کشف استعدادهای خوبی در این بخش را شاهد هستیم.

وی در پایان بر جذب اعضای جدید  و حضور اعضا در مرکز با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه «نرگس غنچه» مربی مسئول مرکز  گزارشی آماری از برگزاری  کارگاه‌ها و فعالیتهای مرکز و تعداد شرکت کنندگان در فراخوان‌ها و  حضور اعضا پرشور اعضا در مرکز ارایه کرد و در ادامه فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان نیز به بیان برنامه‌های حوزه کاری خود پرداخت.

بر اساس این خبر در پایان این نشست مدیر کل کانون استان از مربیان و همچنین فهیمه فرهادی عضو برگزیده مرکز در مسابقه ملی شعر آفرینش با اعطای هدایایی قدر دانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =