ایده‌های کارآمد در کانون آذربایجان‌غربی بررسی می‌شوند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در نشست با اعضای ارشد مراکز کانون ارومیه رویکرد کانون استان را تعامل، هم‌افزایی و استقبال از طرح‌های ابتکاری و خلاقانه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران در این نشست، بهره‌گیری از ظرفیت اعضای ارشد کانون را در ارائه پیشنهادها و نکته‌نظرهای سازنده در راستای تقویت فعالیت‌های گروهی و ابتکاری حائز اهمیت دانست.

وی با اشاره به اهمیت کاربردی کردن تجارب نظری و عملی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی گفت: طرح‌های بکر و ایده‌های خلاقانه، همواره محصول تفکراتی است که هم‌نشین فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی بوده‌اند و این ویژگی توأم با آزمون و خطا به صورت ملموس و به وضوح در اعضای ارشد کانون استان مشهود است.  

مدیرکل کانون استان با تأکید بر تداوم نشست‌های هم‌اندیشی با اعضای ارشد کانون در ماه‌های آتی، دغدغه‌های آن‌ها را ارزشمند دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های متنوع کانون از جمله کتاب‌خوانی، نمایش‌عروسکی و سایر فعالیت‌های گروهی کانون بیش از پیش نیازمند بهره‌مندی از دانش تجربی، علمی و عملی شما است و کانون استان با آغوش باز پذیرای پیشنهادهای سازنده و روزآمد شما در حوزه فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و دینی می باشد.

در ادامه این جلسه پس از پرسش و پاسخ، اعضای ارشد کانون به ارائه نکته‌نظرها و پیشنهادهای خود پیرامون فعالیت‌های کانون پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =