دو عضو نوجوان کانون پرورش فکری استان برگزیده جشنواره بین المللی قصه گویی کانون

با معرفی برترین‌های بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو عضو نوجوان کانون استان خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: عصر روز سه‌شنبه۳۰ آذر و همزمان با شب یلدا برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این‌ جشنواره که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون به مرحله ی اجرا درآمد، اعلام شد که در این بین دو عضو نوجوان کانون خراسان جنوبی در بخش قصه های ۹۰ ثانیه ای این رویداد بزرگ فرهنگی نماینده شایسته قصه گویان استان بودند.

وی افزود: در این مراسم که مسئولانی از وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور داشتند «رقیه مینا» عضو مرکز فرهنگی و هنری مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند به عنوان برگزیده و «زینب نیک فر» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره سه بیرجند،عنوان شایسه تقدیر بخش ۹۰ ثانیه ای را آن خود کرد.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: قصه‌گویی یکی از مهمترین برنامه‌های کانون است که در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی لازم و برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی ، مربیان توانمند کانون در جشنواره قصه گویی کانون حرفهای زیادی برای گفتن داشته‌اند و شاهد روند رو به رشد حضور قصه گویان کانون استان در مراحل پایانی این جشنواره هستیم.

وی افزود: برای نخستین بار چهار قصه گوی استان در مرحله‌ی نهایی این جشنواره حضور داشته‌اند.

یادآور می شود: «مریم فرخ فال» در بخش قصه‌های ملی و کاظم افضلی در بخش پادکست قصه گویی نمایندگان استان در مرحله ی پایانی این جشنواره بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =