بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از کتاب‌خانه سیار روستایی خوسف

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی با حضور در پایگاه کتاب‌خانه سیار کانون در شهرستان خوسف، با مربی این کتاب‌خانه به گفت‌وگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی، مدیر کل کانون استان طی سفر سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰ به شهرستان خوسف، در محل پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در این شهرستان حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با مربی این کتاب‌خانه از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت‌های این مرکز سیار کانون در روستاهای تحت پوشش شهرستان قرار گرفت.

حمیدی در این بازدید از سفر مجدد خود در آینده ای نزدیک به این شهرستان و ادامه رایزنی ها در خصوص احداث مرکز فرهنگی و هنری کانون  از طریق مسئولان ، در این شهرستان خبر داد.

در ادامه مهدی رحمتی  مربی این کتاب‌خانه گزارشی از برنامه‌های این مرکز سیار در روستاهای تحت پوشش و همچنین شهر خوسف ارایه کرد.

گفتنی است کتاب‌خانه سیار روستایی در حال حاضر تنها امکان فرهنگی کانون پرورش فکری در شهرستان خوسف است که علاوه بر خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان  بیش از ۲۰ روستای شهرستان در روزهای پنج شنبه  در محل پایگاه این کتاب‌خانه که در مجاورت مقبره ابن حسام خوسفی قرار دارد پذیرای کودکان ونوجوانان است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =