مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شد

مهدی علی‌اکبرزاده مدیر عامل کانون کشور با صدور حکمی «طاهره حمیدی» مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی را به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت ایام الله دهه فجر در استان منصوب کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، مدیر عامل کانون کشور در بخشی از این حکم، پرورش کودکان و نوجوانان مومن و معتقد به اهداف متعالی انقلاب را تضمین تداوم حرکت بزرگ تاریخ بشری دانسته است که امام خمینی (ره) آنرا به سرمنزل مقصود رساند و هم اکنون نیز رهبر فرزانه انقلاب با درایت و شجاعت  تمام سکان هدایتش را عهده دارند.

وی از  کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به عنوان خانه دیرپا و با صفای آینده سازان ایران اسلامی یاد کرده و افزوده است؛ کانون به این وظیفه و تعهد خویش می بالد که دستاوردشان انقلاب اسلامی را با هنرمندی و ظرافت تمام بر روح و جان فرزندان این مرز و بوم عزیز ماندگار می کند و آنان را برای پذیرش مسئولیت‌های خطیر فردای میهن آماده می سازد.

وی ضمن انتصاب مدیر کل کانون استان به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه فجر، ضمن آروزی  موفقیت خواستار استفاده از توان و ظرفیت کانون و دیگر دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته کودک و نوجوان در برگزاری هر چه شایسته‌تر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =