نشست برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در کانون پرورش فکری برگزار شد

با هدف برنامه‌ریزی، و تشریح دستورالعمل بزرگ‌داشت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان با حضور مدیر کل و اعضای شورای فرهنگی کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای این نشست که هم‌زمان با چهارشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، گرامی‌داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را وظیفه ملی همه اقشار جامعه دانست و گفت: باید به نحوه احسن برای برگزاری پرشکوه سالگرد پیروی انقلاب اسلامی در مراکز کانون استان برنامه ریزی شود.

وی فرصت حضور اعضا در مراکز را مغتنم دانست و گفت: با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور خود جوش کودکان ونوجوانان در مراسم و برنامه‌های این ایام فراهم شود و مخاطبان کانون با آرمان‌ها و اهداف انقلاب مقدس اسلامی بیش از پیش آشنا شوند.

مسئول کمیته کودک و نوجوان کانون استان در بخشی از مباحث خود افزود: امید است با پیش‌بینی برنامه‌های متناسب با این ایام الگوهای مناسب اسلامی و شخصیت‌های تاثیر گزار در پیروزی انقلاب اسلامی را در قالب برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی  به کودکان ونوجوانان معرفی کنیم.

در ادامه این جلسه دستورالعمل بزرگ‌داشت دهه فجر و وظایف کمیته کودک و نوجوان تشریح و اعضای شورای فرهنگی کانون استان به بیان دیدگاه‌ها و برنامه های پیشنهادی خود جهت اجرا در ایام دهه فجر پرداختند.

گفتنی است برگزاری جلسه کمیته کودک و نوجوان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه، اعلام برنامه‌های مراکز ودستگاه‌های اجرایی، پیش‌بینی برگزاری مسابقات هنری، ایستگاه‌های کاردستی و نقاشی، اعزام پیک امید به مناطق محروم استان با همراهی دستگاه‌های اجرایی، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، غبار روبی مزار شهدا، معرفی شخصیت و افتتاح دو طرح عمرانی کانون استان در ایام دهه فجر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =