آشنایی کودکان ونوجوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری برنامه ها در کانون

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در وبینار مسئولین مراکز کانون آشنایی با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های کانون در ایام دهه فجر عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی در این وبینار که ظهر سه شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ با هدف هماهنگی بیشتر برنامه‌های دهه مبارک فجر در مراکز کانون خراسان جنوبی با حضور کارشناسان اداره کل و مسئولین مراکز ثابت، سیار و پستی استان برگزار شد طی سخنانی گفت: آشنایی کودکان ونوجوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و فراهم شدن زمینه حضور با شکوه اعضا در برنامه‌ها ایم دهه فجر از اهداف کانون در این ایام است.

وی افزود: در این ایام تلاش خواهیم کرد کودکان ونوجوان حضور خودجوشی در برنامه ها داشته باشند .

حمیدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد امید در کودکان ونوجوانان و انتقال هنرمندانه دستاوردها به مخاطبان  را خواستار شد و افزود: معرفی شخصیت‌های انقلابی به ویژه امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب اسلامی و شهدا و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، نو بودن برنامه‌ها، تجلیل از فرزندان شهدا و خانواده‌های شهدا، دیدار با ایثارگران و آزادگان، ایستگاههای انقلاب و معرفی دستاوردهای اعضا و معرفی کتاب، برپایی ایستگاه‌های هنری در حاشیه مراسم محوری این ایام،افتتاح چند پروژه عمرانی کانون و... از برنامه های شاخص مراکز کانون در این ایام خواهد بود که اهم آن در نشست خبری با رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان استان  در پایان هماهنگی با دستگاه‌های عضو کمیته کودک  ونوجوان دهه فجر در شهرستان‌ها و اجرای برنامه‌های مشترک با تاکید بر دستور العمل‌های بهداشتی را خواستار شد.

در ادامه این نشست فاطمه آدینی، کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان به تشریح دستور العمل‌ها و روز شمار دهه فجر پرداخت و پس از آن علی رضازاده کارشناس روابط عمومی استان و احسان بلوری کارشناس فرهنگی و مسئول پیک امید استان در خصوص پوشش خبری برنامه ها، فضا سازی و اجرای پیک امید در مناطق محروم استان مواردی را به مسئولین مراکز کانون استان یادآور شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =