تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون در کاهش آسیب‌های اجتماعی

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در بازدید از مجتمع کانون تبریز و دیدار گفت و گو با مدیرکل کانون بر اهمیت و تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، رنجبر سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جلسه مشترک با کارشناسان کانون با اعلام این مطلب از اقدامات و فعالیت‌های ارزنده کانون استان در حوزه فرهنگو آگاه‌سازی خانواده‌ها در موضوع آسیب‌های اجتماعی به ویژه سوءمصرف موادمخدر قدردانی کرد.
وی با تاکید بر ظرافت حساسیت و اثرگذاری کانون بر ذهن و زبان کودکان و نوجوانان افزود: مخاطب این فعالیت‌ها و برنامه‌ها طیفی گسترده از شهروندانی است که آینده‌سازان جامعه هستند و هر اندازه تفکر و نگاه آنان نسبت به موضوعات اجتماعی ارتقاء یابد به همان اندازه جامعه از مخاطرات اجتماعی مصون خواهد ماند.
رنجبر در عین حال تصریح کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تمام توان در کنار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.
در این جلسه علی بینش مدیرکل کانون استان نیز تعامل و همکاری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دیگر نهادهای مرتبط با کاهش آسیل‌های اجتماعی را یکی از مهمترین اولویت‌های کانون برشمرد و تاکید کرد: این تعاملات در چارچوب اهداف و وظایف کانون در توانمندسازی فکری کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به فرآیند محور بودن فعالیت‌های کانون اجرای برنامه‌های مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی در مراکز فرهنگی هنری را نه تنها در مناسبت‌های مختلف بلکه در طول سال عنوان کرد.
بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز از دیگر برنامه‌های این جلسه مشترک بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =