افزایش مشارکت‌های فرهنگی کانون و آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در ۱۴۰۱

در آیین رونمایی از کتاب "نشان به همان نشان" که با حضور مدیرکل کانون و مدیر عامل آب منطقه‌ای استان برگزار شد، افزایش مشارکت‌های فرهنگی این دو سازمان مورد تاکید قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این جلسه که به میزبانی آب منطقه‌ای و با حضور جمعی از اعضای انجمن ادبی شهریار برگزار شد مهندس غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای با اشاره به ضرورت آگاه‌سازی شهروندان به مخاطرات ناشی از کم آبی و کاهش منابع آبی تاکید کرد: همه آحاد جامعه در حال حاضر امانت‌دار منابع طبیعی به ویژه منابع آبی برای نسل آینده هستند.

وی با اشاره به اهمیت کار تخصصی در حوزه فرهنگ‌سازی برای مصرف آب کانون را بهترین مکان در تحقق این هدف مهم دانست و در عین حال تصریح کرد: مشارکت آب منطقه‌ای برای توسعه این همکاری‌ها در سال آینده نیز عزم جدی دارد.

علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این جلسه اهمیت پیوست فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه آب را زمینه ساز افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه منابع طبیعی دانست و از نگاه فرهنگی مجموعه شرکت آب منطقه‌ای در این خصوص قدردانی کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده و اجرا شده کانون استان در خصوص آب، برگزاری مهرواره سفیران آب و تولید آثار فاخر نظیر سرود، نمایش عروسکی و کتاب را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

گفتنی است در این مراسم کتاب "نشان به همان نشان" نوشته حسین قربان‌زاده خیاوی که محتوای آن مربوط به اهمیت آب است رونمایی و با اهدای لوح از طرف شرکت آب منطقه‌ای از این نویسنده کانونی قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =