آموزش اصول شهروندی/استفاده از ظرفیت‌های کانون و شهرداری اردبیل

مسوولان کانون پرورش فکری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در نشستی مشترک بر تداوم همکاری‌های سازنده و اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه‌ی آموزش اصول و حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در این دیدار که روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ در دفتر مدیرکل کانون استان اردبیل انجام شد؛ زعفر احدزاده ضمن یادآوری همکاری‌های سازنده کانون و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تداوم برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک می‌تواند تأثیر بیشتری بر فضای فرهنگی استان داشته باشد.

احدزاده ضمن قدردانی از حضور رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به همراه مسئولان فرهنگسراهای اردبیل در کانون افزود: انتشار کتاب «از اسفریس تا هشت‌بهشت»، تصویرگری مربوط به دیوار صفوی «مربوط به هفته استان اردبیل در سال ۱۳۹۸» و اجرای ده‌ها برنامه‌ی مشترک مربوط به حوزه کودک و نوجوان، نمودی از این همکاری‌ها است که این فعالیت‌ها می‌تواند در حوزه مربوط به حقوق شهروندی نیز در قالب آموزش مهارت‌های زندگی تداوم یابد.

مدیرکل کانون استان اردبیل بابیان اینکه کانون تنها مرجع و نهاد تخصصی مربوط به نسل کودکان و نوجوانان است، تاکید کرد: همکاری‌های سازمان‌های مختلف می‌تواند به کاربردی کردن فعالیت‌ها و برنامه‌ها در جامعه کمک کند.

در این دیدار اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل به مقوله فرهنگ و شهرنشینی اشاره‌کرده و گفت: استفاده از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای آشنایی اعضای این سازمان با حقوق شهروندی می‌تواند جزو برنامه‌ها باشد.

ابراهیمی با تاکید به سه مقوله‌ی آگاه‌سازی، آموزش و کارآفرینی، برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی امری ضروری دانسته و تصریح کرد: در راستای افزایش سطح سرزندگی شهروندان به خصوص در حوزه کودکان و نوجوانان هستیم و همکاری‌های همه‌جانبه‌ی و سازنده این دو نهاد فرهنگی می‌تواند این امر مهم را تسهیل کند.

گفتنی‌است در این نشست محورهای مختلف همکاری کانون و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل مورد بحث و تبادل‌نظر قرارگرفته و مسوولان مربوطه در خصوص چگونگی انجام فعالیت‌های مشترک باهم گفتگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =