کد خبر: 312395
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
بازدید 191
دومین مهرواره همیاران طبیعت برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان مهرواره استانی همیاران طبیعت را برای دومین سال برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در نشستی که ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ با حضور مدیرکل و کارشناسان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و کارشناس آموزش این اداره‌کل برگزار شد مقرر گردید، مهرواره همیاران طبیعت با شعار «من همیار و دوست طبیعت هستم» برای دومین سال متوالی با مشارکت این دو سازمان و ویژه کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شود.

بنابر این خبر، فراخوان این مهرواره ۱۵ تا ۲۱ اسفند و همزمان با هفته منابع طبیعی به صورت عمومی اعلام خواهد شد و در کنار برگزاری مهرواره در قالب‌های شعر، دل‌نوشته، پویانمایی، عکاسی و نقاشی به کاشت بذر و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان هم پرداخته شود.

محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ضمن بررسی مهرواره سال گذشته برای دوری از تکرار و ثمردهی بیشتر برگزاری مهرواره‌ها تشریح کرد: از آنجا که این فراخوان برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود و برای این‌که نتایج و آثار این مهرواره با کیفیت و ماندگاری بیشتری تولید شود می‌بایست ابتدا اهداف برگزارکنندگان شفاف و با جزییات تبیین شود.

وی اشاره کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور کیفیت‌بخشی به آثار شرکت‌کنندگان آمادگی برگزاری دوره‌های تخصصی آنلاین و آفلاین مورد نیاز بچه‌ها برای شرکت در مهرواره را داراست و می‌تواند بعد از قطعی شدن بخش‌های فراخوان با فوریت این آموزش‌های مجازی را در سایت kerman.kpf.ir  بارگذاری کند.   

مدیرکل کانون کرمان قدم بعدی و تکمیل کننده مهرواره‌ها را حرکت به سمت برنامه‌های تولیدی چون سرود، نمایش و ... دانست و افزود: کارهای تولیدی به دلیل جذابیت و ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب و همچنین تکرار آن‌ها برای طیف زیادی از کودکان و نوجوانان می‌تواند ثمربخش‌تر باشد.

همچنین، مهدی محمدمیرزاییان رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با یادآوری تجربه موفق برگزاری مهرواره همیاران طبیعت سال گذشته بیان کرد: سایت دوستان طبیعت به نشانی https://doostanetabiat.ninilop.com  برای نشر فراخوان، جمع‌آوری آثار مهرواره و همچنین نمایش آثار برگزیده دوره‌های پیشین راه‌اندازی شده است و به بهبود روند برگزاری مهرواره و مستندسازی همیشگی در سال‌های آینده کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =