کد خبر: 312468
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
بازدید 846
کاروان «پیک امید» مهمان روستای شهیدپرور طراقیه کبودراهنگ شد

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، کاروان پیک امید کانون استان همدان میهمان بچه‌های خوب و مهربان روستای طراقیه از توابع شهرستان کبودراهنگ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کارشناسان و مربیان کانون این استان در هفتمین روز از دهه مبارکه فجر با هدف ایجاد شادی و نشاط برای کودکان روستا مهمان بیش از ۹۰ تن از دانش‌آموزان آموزشگاه دستغیب روستای طراقیه در ۹۵ کیلومتری شهر همدان شدند.
‏در این برنامه همکاران کانون استان با همکاری مربیان سیار روستایی همدان و کبودراهنگ با حضور در مسجد روستا به اجرای برنامه پرداختند.
در ابتدای مراسم لیلاسادات خوانساری کارشناس هنرهای تجسمی کانون استان با تبریک ماه مبارک رجب و فرارسیدن طلیعه چهل‌سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توضیحاتی را پیرامون اجرای برنامه‌ها بیان کرد.
سپس حجت‌الاسلام خدابنده‌لو نماینده سازمان تبلیغات شهرستان کبودراهنگ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از همکاری و مساعدت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به واسطه طی کردن مسیر طولانی تا  روستا جهت اجرای جشن پیک امید تشکر و قدردانی کرد.


درادامه گروه سرود آموزشگاه سرودی را اجرا کردند  سپس انیمیشن زیبای «بارون میاد جرجر» برای حاضران اکران شد.
قصه‌گویی به صورت نمایش دیگر برنامه‌ای بود که هادی لایقی مربی نمایش با روش خلاق و همکاری کودکان اجرا کرد.
در ادامه مسابقه احکام و بازی و سرگرمی توسط محمدتقی توکلی کارشناس ادبی و فرهاد مینایی مربی سیار روستایی کبودراهنگ اجرا شد.
پس از آن کلیه دانش‌آموزان به صورت جمعی به سفالگری و ساخت اشیای گوناگون گلی پرداختند.
غلامحسین جعفری برادر شهید مصیب جعفری نیز ضمن تشکر فراوان از مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به واسطه اجرای زیبای برنامه جذاب پیک امید، این برنامه را اولین برنامه شاد فرهنگی اجرا شده در روستا خواند.


در پایان محمدتقی توکلی علاوه توضیحات کاملی برای کودکان و نوجوانان پیرامون مرکز آفرینش‌های ادبی و اعضا مکاتبه‌ای ارائه کرد و از دانش‌آموزان خواست دست‌نوشته‌های خود را به کمک مدیر آموزشگاه برای این مرکز ارسال کنند.
در پایان برنامه از دانش‌آموزان برگزیده و برنده در مسابقه احکام و مسابقه با اهدای هدیه تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است این مراسم با حضور مسئولان محلی اعم از شورای اسلامی، دهیار، نیروی مقاومت بسیج،  دانش‌آموزان و والدین آن‌ها به مدت ۱۲۰ دقیقه در مسجد روستا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =