آئین اختتامیه مهرواره سفیران آب در تبریز برگزار شد

آئین اختتامیه مهرواره سفیران آب با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان و تجلیل از کودکان و نوجوانان برگزیده این رویداد فرهنگی در مجتمع کانون تبریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این مراسم که به دلیل شرایط کرونایی با حضور جمع محدودی از خانواده‌ها برگزار شد، مهندس غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با اشاره به ضرورت تعریف پیوست‌های فرهنگی در پروژه‌های عمرانی حوزه آب تاکید کرد: کار فرهنگی و تلاش برای فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب، موضوعی است که اهمست آن برکسی پوشیده نیست.

وی با قدردانی از اهتمام کانون در این خصوص، برنامه‌های آن را در این راستا بسیار تاثیرگذار دانست و اظهار امیدواری کرد با تفاهم‌نامه‌ای میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آب منطقه‌ای برنامه‌های کیفی و اثرگذاری در زمینه آشنایی و آگاه‌سازی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در خصوص مصرف بهینه آب در سال 1401 صورت گیرد.

علی بینش مدیر کل کانون استان نیز در این برنامه با اشاره به سابقه جشنواره سفیران آب تاکید کرد: این جشنواره از سال 95 تا کنون به صورت سالانه برگزار و با هدف فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب، کودکان و نوجوانان فعال و خلاق را به عنوان سفیران آب معرفی می‌کند.

وی با قدردانی از نگاه فرهنگی و اهتمام شرکت آب منطقه‌ای استان به جهت مشارکت جدی در برگزاری این جشنواره، استمرار این برنامه و دیگر طرح‌های فرهنگی مربوط به صرفه‌جوئی در مصرف آب را مورد تاکید قرار داد.

اجرای سرود، قرائت متن ادبی و نمایش عروسکی مرکز شماره 5 کانون تبریز از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه بود که با استقبال شرکت کنندگان همراه شد.

در این مراسم ضمن افتتاح نمایشگاه آثار منتخب کودکان و نوجوانان استان در موضوع آب از صاحبان آثار برگزیده قدردانی شد.

جهت مشاهده تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =