کد خبر: 312764
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
بازدید 350
برگزیدگان مسابقه عکاسی استانی «انعکاس آبی» معرفی شدند

به مناسبت فرخنده زادروز حضرت علی (س)، برگزیدگان نخستین مسابقه استانی عکاسی استانی«انعکاس آبی»که با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین و شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، روند نخستین مسابقه استانی عکاسی «انعکاس آبی»که با موضوع اهمیت آب و با همکاری کانون استان قزوین و شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شده بود، با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

بر این اساس زینب آخوندی ، ریحانه ملا حسن و نیکی هاشمی مقدم از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با مربی‌گری نرگس پیله فروش‌ها، فائزه جعفری، نرگس محمدی و محمدحسین یکه‌فلاح از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک با مربی‌گری مریم عابدزاده ، مهدیس صادقی از مرکز فرهنگی و هنری کانون  اقبالیه با مربی‌گری اقدس حسینی، سونیا قاسم پور از مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه با مربی‌گری لیلا عیوض زاده و سورنا صبوری از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با مربی‌گری فاطمه فارسی، به عنوان برگزیدگان این رقابت هنری شناخته شدند.

موضوع این مسابقه

-تاثیر آب بر بقای طبیعت و حیوانات

و

-هرکجا آب جریان دارد زندگی جاری است

تعیین شده بود و ویژه کودکان و نوجوانان8 تا 18 سال برگزار شد.

گفتنی است، این مسابقه در راستای تفاهم‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =