برگزیدگان مهرواره قصه‌گویی «من کشورم را دوست دارم» اعلام شد

مراسم اختتامیه مهرواره قصه‌گویی «من کشورم را دوست دارم» به صورت حضوری و مجازی برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، این مهرواره با محوریت ایثار و شهادت و معرفی شخصیت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری استان، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مسئولان استانی  و شرکت کنندگان در مهرواره صبح دوشنبه ۱۶ اسفند ماه برگزار شد.

سارا امیدوار دبیر مهرواره قصه‌گویی «من کشورم را دوست دارم» درباره برگزیدگان این رویداد فرهنگی گفت: تقریبا ۵۰۰ اثر از رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به دبیرخانه ارسال شد که اسامی برگزیدگان به شرح زیر می‌باشد:

در بخش بزرگسال مهسا ناظمی از قوچان، مریم عابدیه از یزد، نرجس ترابی از مشهد عنوان برگزیده را به خود اختصاص دادند.

محسن وظیفه پشت کوه از اردبیل، زهرا شریعت بروجنی از چهارمحال و بختیاری، سمیه احمدی از مازندران و سید احمد مصطفوی از مشهد عنوان شایسته‌ی تقدیر مهرواره را کسب کردند و در بخش تقدیری مهدی خرمکی از  نیشابور، فاطمه شایان از قزوین و محمد علی صالحی انتخاب  شدند.

در بخش نوجوان زینب آخوندی از قزوین، سارا حاجی زاده  از بردسکن، نفیسه دولت شناس از مشهد، عنوان برگزیده را کسب کردند.

عنوان شایسته تقدیر به فاطمه محمدی از قزوین، فاطمه عبدی نسب، کوثر گواه از  مشهد و سحر باباچگینی  از قزوین رسید  و در بخش تقدیری مائده طاهر از قزوین، فاطمه زهرا یاوری از سبزوار، مهدیه سادات حسینی از مشهد اعلان شدند.

همچنین در بخش کودک، سوفیا عابدیه از یزد، ساینا حاتمی میلانلو از اسفراین و سارینا سیفی از  تهران عنوان برگزیده را به خود اختصاص دادند.

در بخش شایسته تقدیر: ریحانه غلامی‌نیا، حدیث سادات قریشی، هانا عبدی از کرمانشاه، یاسمن پورباقر از گرگان و در بخش تقدیری شادی میرمحرابی از مشهد، آرش چزگی از مشهد، هستی فلاح بناب از آذربایجان‌شرقی انتخاب شدند.

شایان ذکر است: مهرواره قصه گویی من کشورم را دوست دارم به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دی ماه ۱۴۰۰ با محوریت ایثار و شهادت شروع به کار کرد  که با شناخت برگزیدگان خود به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =