حضور تماشاخانه سیار خراسان رضوی در روستاهای استان

همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، رونمایی از کشنده تماشاخانه سیار با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، روز دوشنبه ۱۶ اسفند۱۴۰۰  همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، طی آیینی با حضور هادی طباطبائی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان  رضوی ابراهیم  زره‌ساز  مدیر کل کانون استان، محمد حسین  صالحی دبیردایره پیشگیری از مواد مخدراستان، همکاران و اعضای مراکز کانون، از کشنده تماشاخانه سیار، در محل مرکز شماره هشت مشهد رونمایی شد.

 در ابتدای  مراسم ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون، ضمن تبریک اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه، از تلاش های دبیر دایره پیشگیری از مواد مخدر خراسان رضوی در تقدیر وتشکر کرد  و ابراز امیدواری کرد  با هم افزایی نهادها و سازمان های  هم سو دغدغه مند با حضور این تماشاخانه درحاشیه شهرها و روستاهای دورافتاده، کودکان ونوجوانان مناطق کم برخوردار و محروم نیز از این امکان فرهنگی برخوردار می‌شوند.

سید هادی طباطبائی اظهار کرد: تماشاخانه سیار دارای  ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات فرهنگی هنری در نقاط محروم و دور افتاده است. وی در ادامه به آمادگی فرمانداری ها و شهرستان ها و نقاط مختلف استان در راستای زمینه سازی حضور تماشاخانه و بهره برداری از فعالیت‌های کانون اشاره کرد و افزود:  مخاطب امروز در گروه سنی کودک و نوجوان، نیاز به برنامه‌ها و فعالیت‌های خلاق و بروز دارد و باید با توجه به این نیازسنجی، در انتخاب مفاهیم و نحوه انتقال آن با استفاده از قالب‌های مورد علاقه کودکان ونوجوانان تلاش کرد.

  در ادامه مهدیه سادات حسینی  عضو فعال مرکز شماره هشت مشهد با خوانش متن و اهدا کارت عضویت افتخاری به دکتر صالحی، از تلاشهای ایشان در راستای بهره مندی استان از تماشاخانه سیار تشکر کرد.

بازدید از تماشاخانه و امکانات فنی و تجهیزات با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه­ ی این مراسم صورت گرفت.

شایان ذکر است، این تماشاخانه سیارمجهز به سیستم های صوتی و تصویری است علاوه بر امکان اجرای تئاتر و نمایش، دارای قابلیت پخش فیلم سینمایی، ارائه محصولات فرهنگی از قبیل بازی و کتاب‌های تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به مخاطبان نیزمی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =