کد خبر: 313088
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
بازدید 233
«قصه‌های نوروزی» با «عیدانه» به خانه‌ها می‌آیند

۹ قصه از اعضای انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در ایام نوروز از شبکه کرمان پخش می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با همکاری صدا و سیمای استان ۹ قصه نوروزی با موضوع دوستی و همراهی با محوریت نوروز و کرونا را ضبط و تولید کرد.

بنابر این خبر، آرام امینی قصه «قیچی که دنبال کار می‌گشت»، فاطمه بهره مند قصه‌های «بابا نوروز و انتظار» و «یک عالمه مدادرنگی»، مهدیه عاقبتی قصه‌های «پیرهن بی بی نازنین» و «خانم چمن و درخت زردآلو»، لیلی خسروی قصه‌های «کلاغ خنزر پنزری» و «کلاغ و روباه» و مهین شهمرادزاده قصه‌های «آن بالا، این پایین» و «سفر کرم کوچولو» را برای برنامه تلویزیونی عیدانه سیمای کرمان قصه‌گویی کردند. این برنامه در ایام نوروز و صبح‌ها پخش خواهد شد.

گفتنی است انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان پیش از این هم با پادکست‌های انقلابی برای برنامه قاصدک رادیو کرمان، مشارکت برای ضبط دو مستند به مناسبت روز پدر و عصای سفید، اجرای قصه‌های فولکلور و بومی برای برنامه رادیویی مفشو و تولید محتوا برای ویژه‌برنامه «راهیان نور» استان و ... با صدا و سیمای استان همکاری داشته است.

همچنین زهره ده‌یادگاری مسئول انجمن قصه‌گویی و طیبه شجاعی کارشناس آفرینش‌های ادبی استان به عنوان کارشناس در برنامه رادیویی شب‌های کرمان حضور یافته و درباره «تعریف قصه وقصه گو و ویژگیهای یک قصه خوب»، «تعریف قصه، روایت و داستان و وجه تمایز آن‌ها»، «خاطره‌نویسی» و این‌که «کلاغ قصه ها به خونش رسید یا نه» گفتگو داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =