جشن پایان سال و مراسم تجلیل از تلاش‌های یک‌ساله‌ی کارکنان کانون گلستان برگزار شد

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال۱۴۰۰، کانون پرورش فکری گلستان با برگزاری جشن و اهدای لوح تقدیر و هدایا، از کارکنان خود به‌دلیل یکسال تلاش مضاعف تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این مراسم، از تلاش‌های ارزشمند تمامی کارکنان و مربیان در سال ۱۴۰۰ قدردانی نموده و بیان کرد: در این روزهای آخر سال دور هم جمع شدیم تا قدردان زحمات شما خوبان بوده و در قالب جشنی از زحمات و تلاش‌های شما اندیشمندان حوزه‌ی کودک و نوجوان قدردانی نماییم.

مدیرکل کانون گلستان با اشاره به تقویت فضای هم‌دلی میان همکاران و ایجاد ارتباط موثر برون‌سازمانی بیان کرد: در امسال با توجه به شرایط موجود بر کشور و بیماری کرونا، شاهد تلاش در ارتقا کیفی و کمی خدمت‌رسانی به  کودکان و نوجوانان بودیم.

محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون گلستان

رجب نسب با اشاره به نامه معاونت فرهنگی و اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جدید، از تمامی مربی مسوولان مراکز خواست تا نسبت به تدارک و ارسال برنامه‌های کیفی در سال جدید اهتمام ویژه‌ای ورزند.

وی در این جشن با نام بردن از کسانی که به‌دلیل فوت بستگان خود نتوانستند در این مراسم شرکت کنند، به خصوص مرحوم نادر پهلوان دوجی، همکار مرکز فرهنگی هنری مراوه‌تپه، از وی به نیکی یاد و برای بازماندگان آرزوی سلامتی کرد.

مدیرکل کانون گلستان در سخنان پایانی خود پیشاپیش عید باستانی نوروز را تبریک گفته و آرزوی سلامتی و دلی شاد برای مربیان و کارکنان کانون گلستان در کنار خانواده‌های آنان داشت.

گفتنی است، اجرای موسیقی زنده، شعرخوانی، خیمه شب‌بازی اعضای مرکز فرهنگی هنری آق‌قلا، استندآپ کمدی، پخش نماهنگ و انیمیشن نوروز ساخته‌ی مرکز تخصصی انیمیشن کانون گلستان و اهدای هدایا به تمامی همکاران از برنامه‌های این دورهمی کانونی بود.

برای دیدن گزارش تصویری از برنامه « اینجا» مراجعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =