کد خبر: 313219
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
بازدید 311
بوی بهار در مراکز کانون زنجان

مراکز فرهنگی هنری مجتمع، یک و سه بمناسبت فرارسیدن سال نو و آغاز بهار سال 1401 ویژه برنامه‌هایی با حضور اعضا برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ در انتهای این قصه‌ی سرد و سفید، همیشه سبز خواهد بود، تا رسیدن سال نو، تنها یک سلام خورشید باقی ست لذا به همین مناسبت مرکز مجتمع و مراکز یک و سه کانون استان مشترکا ویژه‌برنامه‌هایی به همین مناسبت برای کودکان و نوجوانان برگزار کردند

مراکز فرهنگی هنری شماره یک و سه کانون زنجان

فاطمه محمدی در گزارشی گفت: مرکز شماره یک با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون استان ویژه‌برنامه‌های مختلفی را بمناسبت تحویل سال با عنوان «یک قدم تا بهار.... انتظار بهار» با حضور اعضای کودک و نوجوان برگزار کرد

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون زنجان با اشاره به این موضوع که مراکز کانون هرسال در آغاز سال جدید ویژه برنامه هایی را برای کودکان و نوجوانان اجرا میکند گفت: معرفی وقایع و ایام (عید باستانی نوروز، هفت سین)، قصه‌گویی با عنوان «یک موجود عجیب»، نمایش فیلم «ربات و کشاورز»، معرفی کتاب «عمو نوروز و خاله نوبهار»، کارگاه کاردستی (اوریگامی ماهی)، رنگ آمیزی تخم مرغ عید و پخش کلیپ از برنامه اجرایی برای کودکان و نوجوانان عضو بود.

مجتمع فرهنگی هنری کانون زنجان

فرحناز مقدم‌پناه نیز با بیان این موضوع که هم‌زمان با نزدیک‌شدن به سال جدید و استقبال از فصل بهار، مجتمع فرهنگی هنری کانون زنجان با دعوت از مهدکودک و پیش دبستانی پروانه‌ها علاوه بر آفریدن لحظاتی مفرح برای کودکان و نوجوانان، به معرفی و توضیح رسم‌های دیرینه‌ی ایرانیان در عید نوروز پرداخت.

مسئول مجتمع فرهنگی هنری کانون زنجان افزود: بهار، فصل آغاز دوباره، فصل شکوفایی و جلوه ای از هنر خالق یکتا بر بوم زندگی آدمیان است تا روح و اندیشه انسان زیبایی و معنای زیستن را بهتر درک کند.

اجرای نمایش عمو نوروز، نوروزخوانی، اجرای نمایش حاجی فیروز، کلیپ اعیاد شعبانیه، قصه‌گویی و.... از دیگر ویژه برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =