بازدید سیدعلی حسینی از مراکز مختلف کانون استان تهران

در ادامه‌ی حضور مسئولین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در روزهای گذشته علی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران با همراهی همکاران اداری از مراکز سطح استان به صورت حضوری بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ سرکشی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران در بازه‌های زمانی مختلف، به صورت متناوب و بی‌وقفه از مراکز کانون استان تهران تداوم دارد.

سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، از مراکز علوم، ۳۰ و ۲۷ بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان فرآیند برگزاری کلاس‌های حضوری مراکز و مشکلات آنان قرار گرفته و برنامه‌ریزی مدون استان را بر اساس مقررات و منابع موجود، برای رفع نیازهای مراکز در دستور کار قرار داده است.

حسینی همچنین از مراکز ۵ و ۲۴ تهران بازدید کرد. این بازدید نیز در راستای بررسی وضعیت مراکز و مشکلات مربیان صورت گرفته که طی آن، سرپرست کانون استان تهران با مربیان این دو مرکز به گفت‌وگو پرداخت.

گفتنی‌ست؛ سرپرست اداره‌کل کانون تهران، روز پنجشنبه‌ی اخیر نیز به همراه معاون فرهنگی و کارشناس طرح‌های عمرانی استان تهران از مراکز ۲۲ ، ۹ و ۴۲ بازدید کرده و در جریان امور، فعالیت‌ها و مشکلات این مراکز قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =