دیدار راهبردی مدیرکل کانون با استاندار قزوین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در یک دیدار هدفمند و راهبردی با استاندار قزوین درباره توسعه و ارتقا فعالیت‌های کانون در سطح استان به گفت و گو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 3 خرداد 1401، مدیرکل کانون استان با هدف توسعه و ارتقا جایگاه کانون در سطح استان با استاندار قزوین دیدار کرد.

 سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین دردیدار با محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین ضمن معرفی بیشتر کانون و تبیین جایگاه و اثرگذاری آن در سطح استان از جمله پربارسازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، درباره برنامه‌های در پیش روی این مجموعه فرهنگی با وی به گفت و گو نشست.

استاندار قزوین در استقبال از پیشنهادات موسوی درباره توسعه و ارتقا  کانون در سطح استان، درباره احداث مرکز فرهنگی و هنری کانون مهرگان که از فضاهای شهری پرجمعیت استان به شمار می‌آید قول مساعد داد.

در این دیدار هم‌چنین مدیرکل کانون با برشماری برخی مشکلات و کاستی‌های موجود در زمینه تامین اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان، با توجه به اهمیت ویژه و آینده ساز بودن جامعه هدف کانون، خواستار پشتیبانی و نگاه ویژه مسوولان استان به جایگاه و فعالیت‌های کانون پرورش فکری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =