اکران فیلم‌های برگزیده‌ جشنواره بین‌المللی پویانمایی در گلستان

محبوبه رجب نسب اعلام کرد: همزمان با آغاز دوازدهمین جشنواره بین المللی تهران از ۸ خرداد ماه، علاوه بر فعالیت‌های استانی با این موضوع، در روز پنچشنبه ۱۲ خرداد، مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری گلستان، فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی پویانمایی را اکران می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌‍کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مدیرکل کانون گلستان با اعلام این خبر افزود: بر همین اساس سلسله فعالیت‌های استانی در این روز با پخش فیلم‌ها برگزیده و برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی در تمامی مراکز ثابت و سیار انجام خواهد شد.

محبوبه رجب نسب هدف از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی-هنری را کمک به رشد وگسترش هنر پویانمایی، ایجاد زمینه‌های مؤثر و بستری شایسته برای هنر پویانمایی، معرفی فیلم‌های برگزیده در بخش کودک در مراکز سراسر استان، ارزش نهادن به این هنر_صنعت وافزایش مخاطبان و فراهم نمودن منبعی به عنوان محرک‌های دیداری و نوشتاری برای اعضاء ادبی و هنری مراکز دانست.

گفتنی‌است در روز ۱۲ خرداد ساعت ۹:۳۰ فیلم‌های برگزیده پویانمایی در مراکز فرهنگی هنری و  کتاب‌خانه‌های سیار روستایی در سراسر استان گستان نمایش داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =