آثار برگزیده‌ی پویانمایی جشنواره در مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی اکران می شود

آثار برگزیده کودک و نوجوان دوره‌های گذشته، همزمان با آخرین روز دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در مراکز فرهنگی‌هنری، ثابت و سیارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی نیز اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: همزمان با  ۱۲ خرداد ماه و در آخرین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، در بخش«روز پویانمایی»، آثار برگزیده بخش کودک و نوجوان دوره‌های گذشته جشنواره در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اکران می‌شود.

وی افزود: به منظور بهره‌مندی کودکان ونوجوانان مناطق روستایی نیز، کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون استان با حضور در پایگاه‌های منتخب خود این پویانمایی ها را اکران خواهند کرد.

حمیدی تصریح کرد: در این برنامه که به صورت همزمان با سراسر کشور انجام می شود تمام اعضا، مربیان و کودکان و نوجوانان می‌توانند ساعت ۹:۳۰ با حضور در مراکز کانون در سطح استان‌ به تماشای این بخش ۸۳ دقیقه‌ای بنشینند.

گفتنی است: دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب درحال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =