بازدید مدیر کل کانون پرورش  فکری خراسان جنوبی از مراکز فرهنگی و هنری طبس

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مراکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار روستایی و پستی این شهرستان بازدید و در جلسه شورای فرهنگی این مراکز شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سفر روز سه شنبه ۹ خرداد ماه خود به شهرستان طبس از مراکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار و پستی این شهرستان بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای فرهنگی، از نزدیک در جریان برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این مراکز قرار گرفت.

بر اساس این خبر حمیدی طی سخنانی، در جلسه شورای فرهنگی این مراکز با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرآیند محور وکتاب محور گفت: فصل تابستان و شروع اوقات فراغت کودکان ونوجوانان و با توجه به اینکه در ایام پساکرونا قرار داریم و زمینه حضور اعضا در مراکز و شرکت در کارگاه‌های مختلف فراهم است لازم است با معرفی بیشتر خدمات کانون بیش از گذشته در زمینه جذب اعضای جدید در مراکز کانون تلاش کنیم.

وی حرکت به سوی تحقق شعار سال، توجه به راهبردهای مدیر عامل و انتظارات معاونت فرهنگی بر اساس دو اصل «مرکزمحوری» و «خلاقیت و نوآوری»، اجرای برنامه‌های خلاق و نوآورانه، برنامه‌های مبتنی بر تربیت و تقویت حس دینی، توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت بزرگ جهاد تبیین در عرصه های مختلف به ویژه فرهنگی را خواستار شد.

در ادامه این نشست که با حضور کارشناس مسئول فرهنگی، هنری ادبی استان، کارشناسان حراست، امور مالی، فرهنگی و روابط عمومی استان برگزار شد: مسئولان مراکز یک و دو طبس و همچنین مراکز سیار روستایی و پستی کانون در شهرستان به ارایه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پیش روی خود در سال جاری پرداختند و پس از آن برنامه‌های فرآیند محور این مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید مدیر کل و کارشناسان از بخش‌های مختلف این مراکز و پیگیری مسایل عمرانی و امنیت فیزیکی مراکز ثابت، دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، برگزاری ویژه برنامه‌ی سه شنبه‌های مهدوی، بازدید کارشناسی از کانون زبان شعبه طبس، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با این شهدا از دیگر بخش‌های سفر یک روزه «حمیدی» به شهرستان طبس بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =