حضور کانونی‌های مهدی‌شهر در اجتماع سلام فرمانده

اعضا و مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدی‌شهر در اجتماع بزرگ سلام فرمانده، شرکت و از خواننده این سرود، تجلیل کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدی‌شهر از حضور پر شور اعضای کودک و نوجوان این مرکز در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده»، خبر داد و گفت: اعضا علاوه بر شرکت در این اجتماع و همخوانی این سرود همگام با دهه نودی‌ها با تقدیم هدیه‌ای از ابوذر روحی خواننده سرود و مداح اهل بیت(ع) تجلیل کردند.

حیدریان در ادامه، هدف از این اقدام را تقویت هویت ملی و مذهبی مخاطبان کودک و نوجوان، پرورش حس دینی، ایجاد وفاق و هم‌دلی میان نسل نوپای انقلاب، ابراز عشق و ارادت قلبی اعضای کودک به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی، عنوان و اظهار کرد: مربیان کانون مهدی‌شهر هم‌چنین با برپایی غرفه‌ای در مسیر اجتماع مردمی، علاوه بر نقاشی پرچم روی صورت کودکان و نوجوانان به توزیع تراکت تبلیغاتی، معرفی کانون و کارگاه‌های عمومی و تخصصی آن در فصل تابستان پرداختند.

گفتنی است، اجتماع چند هزار نفری «سلام فرمانده» با همکاری کانون پرورش فکری و جمعی از دستگاه‌های اجرایی، پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در حسینیه المهدی(عج) شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =