درخشش برترین‌های چهارمحال و بختیاری در جشنواره رضوی

اعضا، مربی و کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سیزدهمین جشنواره‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان رضوی خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، در آیین اختتامیه‌ی جشنواره رضوی که روز چهارشنبه  هجدهم خرداد امسال همزمان با دهه‌ی کرامت در فرهنگ‌سرای بزرگ شهرکرد برگزار شد
برترین‌های این دوره در بخش‌های شعر، داستان و قطعه‌ی ادبی در رده‌های بزرگسال، کودک و نوجوان معرفی شدند. 
در این جشنواره که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش ادبیات رضوی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) برگزار شد، اعضا، مربی و کارشناس ادبی استان موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند. 
رویا نجفی‌نژاد عضو انجمن ادبی مرکز شماره ۳ شهرکرد موفق به کسب رتبه اول کشور در بخش قطعه ادبی شد. 
زهرا آذری عضو انجمن ادبی مرکز فرهنگی و هنری شهر بن رتبه دوم کشور در بخش قطعه ادبی را از آن خود کرد و رتبه دوم این بخش توسط فاطمه علایی عضو مرکز فرادنبه کسب شد. 

در رده مربیان این جشنواره رتبه اول کشور در بخش قطعه ادبی توسط فاطمه آذری مربی ادبی مرکز فرهنگی و هنری بن

کسب شد و معصومه مهری‌قهفرخی کارشناس ادبی استان نیز رتبه اول کشور در بخش شعر را به دست آورد. 
در این آیین که با حضور مدیرکل و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد مدیران دستگاه‌های فرهنگی، جمعی از شاعران و نویسندگان و ادیبان استان و کشور و... نیز حضور داشتند و برگزیدگان، ضمن قرائت اثر و عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا(ع)، لوایح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای خود را دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =