کد خبر: 315696
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
بازدید معاون عمرانی فرمانداری فردوس از کانون پرورش فکری

مجید اکبری معاون عمرانی فرمانداری شهرستان فردوس از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری شهرستان فردوس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسن جنوبی در این بازدید که روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه انجام شد، اکبری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز و نمایشگاه از نزدیک در جریان برنامه‌های اوقات فراغت تابستان و دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون مانند: قصه‌گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت و مسابقات و طرح های عمرانی قرار گرفت.

اشرف دباغ نیز در این دیدار  گزارشی از فعالیت های مرکز را بیان کرد و افزود : علاوه بر برنامه های عمومی این مرکز ۹ کارگاه فرهنگی هنری، سفال، نقاشی، قرآن، نجوم، خوشنویسی، کامپیوتر، بازی‌گری، طراحی، کاردستی در این مرکز فعال بوده و کودکان و نوجوانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات ارزنده این مرکز در راه شکوفایی استعداد کودکان و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها و از کسب امتیازات برتر مرکز در سطح استان و در راستای کمک به تجهیز و بهره‌مندی بهتر از امکانات این کانون قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =