انجام بازدیدهای فصلی کارشناسان ستادی از مراکز کانون راهی برای شناسایی و حل مشکلات

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز، برگزاری نشست‌های فصلی و بازدید مستمر از مراکز را راهی مناسب برای شناسایی و رفع مشکلات عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، بازدیدهای دوره‌ای فصل بهار سرپرست و کارشناسان ستادی کانون استان البرز و نشست با مسوولان و همکاران مراکز، از فرودین  ماه سال جاری آغاز و روز ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ با بازدید از مرکز هشتگرد اتمام یافت.

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، در تشریح  این بازدیدها گفت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره اصلی‌ترین پایگاه برای ارتباط با اعضا و خانواده‌ها بوده و  اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی را بر عهده دارند؛  بنابراین اولویت  توجه به کتابخانه‌ها و مراکز مورد تاکید  مدیرعامل محترم و توجه مسوولان ارشد کانون است و در تمامی فرمایشات این عزیزان مورد تاکید قرار گرفته است.

سرپرست کانون البرز هدف از انجام این بازدیدها را بازدید میدانی کارشناسان ستادی کانون استان  از مراکز و شنیدن سخنان مسوولان و دیگر همکاران مراکز فرهنگی، هنری عنوان کرد و افزود این بازدیدها به صورت مستمر با دستور جلسات ویژه برگزار و  مصوبات آن در اسرع وقت پی‌گیری خواهد شد تا در گام اول بتوانیم با رفع مشکلات موجود، روند خدمت رسانی همکاران مراکز به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان را تسهیل کنیم.

این مقام مسوول افزود در ابتدای سال ۱۴۰۱ جلسه ای با حضور مسوولان مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برگزار و انتظارات و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت  استان برای این عزیزان تشریح شد و کارشناسان واحدهای مختلف یک بار دیگر انتظارات و  فرآیند اجرای امور مختلف را شرح داده و به رفع ابهامات و سوالات موجود پرداختند؛ در ادامه جلسات در مراکز تشکیل شده و این بار همکاران ستادی کانون البرز به مراکز مراجعه کرده و دغدغه‌های همکاران را شنیده و کارشناسان هر بخش موظف شده‌اند تا حل دائمی مشکل، مسئله را پی گیری کنند.

فلاح افزود در بازدیدهایی که در اولین فصل سال انجام شد خوشبختانه توانستیم بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات را حل کنیم و امیدواریم بخش باقی مانده نیز با تامین اعتبار، منابع انسانی و امکانات موجود و در بستر همدلی همکاران به زودی حل شود .

لازم به توضیح است  در این نشست‌ها ضمن تشکر از تلاش های همکاران مراکز و واحدهای مختلف ستاد ؛ تمامی نقاط قوت و مسائل و مشکلات حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، امور اداری و مالی،  آموزش و پژوهش، روابط عمومی، عمرانی و فنی، پشتیبانی، رفاهی، خدماتی،فناوری اطلاعات، حراست و ارزیابی عملکرد مطرح شده و سرپرست کانون البرز و کارشناسان راه حل‌های موجود را ارائه کرده و برای راه حل‌های بلند مدت  چاره اندیشی کردند.

گفتنی است قرار است این بازدیدها به صورت فصلی و هر سال چهار مرتبه، برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =