تلاش کنیم افرادی در تراز جهموری اسلامی تربیت کنیم

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در جمع مربیان کارگاه‌های هنری و ادبی مراکز کانون بر تلاش در جهت تربیت کودکان و نوجوانانی در تراز جمهوری اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ اولین گردهمایی مربیان ادبی و هنری مراکز کانون صبح روز چهارشنبه یکم تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش حمیدی در جمع مربیان پاره وقت مراکز کانون با تاکید بر تربیت کودکان ونوجوانانی در تراز جمهوری اسلامی گفت: کانون کارخانه‌ی انسان سازی است و لازم است با توجه به بستر مناسب و پیشینه‌ی فرهنگی، هنری و ادبی و تقویت ارزش‌های انسانی در خودمان به عنوان الگوهای مخاطبان، در جهت تحقق اهداف این مسیر تلاش کنیم.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم نویسنده، هنرمند افرادی در تراز اهداف جمهوری اسلامی تربیت کینم و از هنر به عنوان وسیله‌ی پرورش افراد بهترین استفاده را خواهیم کرد.

حمیدی در ادامه به بیان انتظارات خود از مربیان کانون پرداخت و گفت: تقویت خصلت‌ها و خلق و خوهای خوب در کودکان ونوجوانان در کنار فعالیت‌های تخصصی منجر به کشف استعدادهای کودکان ونوجوانان استان به عنوان رسالت اصلی کانون خواهد شد.

وی مربیان مراکز کانون استان را به مطالعه منابع تخصصی و  به روز بودن اطلاعات توصیه کرد وادامه داد: در روزهای گرم فصل تابستان شاهد حضور پرشور کودکان ونوجوانان در مراکز کانون هستیم که این موضوع حاصل اعتماد خوب خانوادها به کانون است و لازم است از این فرصت در جهت جذب اعضای جدید و پایدارسازی حضور کودکان ونوجوانان در مراکز تلاش کنیم.

به اشتراک گذاری تجربیات مربیان، از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون استان از مربیان مراکز خواستار شد و گفت: به اشتراک گذاری تجربیات خوب و موفق مربیان باعث رشد کیفی و کمی برنامه‌های مراکز خواهد شد.

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به مساله جهاد تبیین و استفاده از ابزار هنر در این خصوص از موادری بود که مدیر کل کانون استان از مربیان خواستار شد.

حمیدی در ادامه‌های برنامه در ادامه پای صحبت‌های این همکاران نشست و به سوالات و در خواست‌های آنان پاسخ گفت.

گفتنی است؛ گفت و گو در مورد آداب و رسوم فتوت و جوانمردی در ادبیات فارسی، نشست تخصصی  و نقد کتاب زیبا صدایم کن و بیان تجربیات دوساله شیوع کرونا، تشریح برنامه‌های ادبی و گفت‌ و گو در زمینه رویکردهای هنر کودک و لزوم اهمیت طرح درس نویسی در کارگاه های هنری و همچنین گفت وگوی همکاران در زمینه‌ی کارگاه‌های هنری و تقدیر از مربیان از دیگر بخش‌های پیش بینی شده اولین گردهمایی مربیان ادبی و هنری کانون استان طی نشست‌های تخصصی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =