تفاهم نامه همکاری کانون با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

رنجبر رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است از انعقاد تفاهم نامه همکاری با کانون با هدف پیشگیری و کاهش مصرف مواد مخدر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در مراسمی که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در مرکز شماره ۵ کانون تبریز برگزار شد، رنجبر رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام این مطلب افزود: با توجه به شیوه‌های آموزشی در مراکز کانون و تاثیرگذاری این فعالیت‌ها در انتقال مفاهیم تربیتی به کودکان و نوجوانان، کانون می‌تواند نقش بسیار اثرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله در موضوع کاهش تقاضا و مصرف مواد مخدر داشته باشد.

وی در عین حال تصریح کرد: در نظر داریم با انتخاب تعدادی از نوجوانان خلاق و توانمند در عرصه‌های فرهنگی و هنری و معرفی آنان به عنوان سفیران فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اقدامات موثر را در راستای فرهنگ‌سازی آگاه سازی خانواده‌ها در این زمینه به انجام برسانیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در جمع خانواده‌ها و نوجوانان حاضر در این برنامه در مرکز شماره ۵ کانون تبریز صحبت می کرد با بیان اینکه امر فرهنگ سازی و فعالیت فرهنگی موثر در امر پیشگیری از اعتیاد نقش بسیار مهمی دارد از برنامه‌ها و اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این زمینه قدردانی کرد.

علی بینش مدیرکل کانون استان نیز در این جلسه گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله در خصوص موضوع اعتیاد ارائه و از پشتیبانی‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قدردانی کرد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، پخش فیلم، ارائه پژوهش‌های مرتبط با مهارت نه گفتن و مهارت تصمیم گیری توسط نوجوانان عضو مرکز شماره ۵ کانون تبریز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =