مدیر کل کانون استان خواستار تامین اعتبار پروژه نیمه تمام کانون در این شهرستان شد

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سفر به شهرستان سربیشه با فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص برنامه های کانون در این شهرتان و تکمیل پروژه نیمه تمام کانون در این شهرستان گفت‌وگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی در سفر روز پنج شنبه ۹ تیر ماه خود به شهرستان سربیشه که با هدف پیگیری برنامه‌های فرهنگی و عمرانی کانون در این شهرستان انجام شد  با محمد رضا لکزایی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار حمیدی با معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای در حوزه کودک و نوجوان گفت: کودکان و نوجوانان با حضور در مراکز کانون از آسیب‌هایی که در محیط‌های مختلف اجتماعی آن‌ها را تهدید می‌کند دور مانده و آموزش مهارت‌های زندگی را فرا می گیرند.

وی با برشمردن برنامه های مختلف کانون در حوزه‌های مختلف ادامه داد: با شروع فصل اوقات فراغت تابستان شاهد حضور پرشور کودکان ونوجوانان در کارگاه‌های عمومی و اختصاصی کانون هستیم و با برنامه ریزی مناسب زمینه پرکردن اوقات فراغت مفید کودکان ونوجوانان را فراهم کرده‌ایم.

حمیدی جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کودکان ونوجوانان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را از برنامه‌های مهم کانون در سال جاری دانست.

وی به تامین امکانات و زیرساخت‌های مناسب برای کودکان ونوجوانان در جهت شکوفایی و پرورش استعدادهای آنان اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی وهنری کانون در این شهرستان شد.

در ادامه فرماندار شهرستان بر اجرای برنامه هایی ویژه کودکان ونوجوانان در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

گفتنی است فاز دوم مرکز فرهنگی هنری شامل سالن آمفی تئاتر و کارگاه‌های فرهنگی و هنری ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 بازدید از مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سربیشه، شرکت در جلسه شورای فرهنگی این مرکز و دیدار صمیمانه با جمعی از کودکان و نوجوانان عضو کانون از دیگر برنامه‌های مدیر کل کانون استان در این شهرستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =