فراخوان دومین مهرواره لب خشک آب منتشر شد

کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با شرکت در دومین مهرواره استانی لب خشک آب که با مشارکت کانون پرورش فکری و شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار می شود، خشک سالی و استفاده بهینه از منابع آبی گوش‌زد می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در خصوص برگزاری این مهرواره و اهداف آن گفت: با توجه به اهمیت صرفه جویی و فرهنگ سازی  حفاظت از منابع آبی استان، فراخوان دومین مهرواره لب خشک آب با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان جنوبی در قالب عکاسی،  نقاشی و دل نوشته  ادبی منتشر شده است.

وی صرفه جویی در مصرف را موثر ترین راه در جهت پیشگیری از مشکلات در حوزه آب دانست ادامه داد :  استان کویری خراسان جنوبی بیش از دو دهه است که با بحران خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند پس بر همین اساس لازم است در حوزه استفاده درست و فرهنگ سازی در خصوص استفاده بهینه از منابع آبی در کودکان ونوجوانان تلاش کنیم.

حمیدی در خصوص این مهرواره گفت: اولین مهرواره لب خشک آب سال گذشته با موفقیت و در راستای اهداف تعیین شده برگزار شد و شاهد شرکت خوب کودکان ونوجوانان در این مهرواره بودیم برهمین اساس دومین مهرواره نیز در ادامه‌ی برنامه های هفته «صرفه جویی در مصرف آب» در دستور کار قرار گرفت که فراخوان آن محور های موضوعی:آب، زندگی، آرامش؛ اگرآب نباشد زندگی چگونه می شود؟ ،تا آب هست زندگی هست،آب طبیعت همیشه سبر،آب وتاثیر نبود آن در حیات، چگونه آ ب را مصرف کنیم  تا زندگی ادامه پیدا کند وصرفه جویی آب در قاب عکس ویژه گروههای سنی ۷ تا ۱۸ سال برگزار می شود.

گفتنی است برای شرکت در این مهرواره ۳۱ تیر ماه مهلت تعیین شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواه می‌توانند آثار خود را به مراکز کانون در سطح استان، کتاب‌خانه های سیار و پستی کانون استان تحویل و یا به آدرس دبیرخانه به آدرس بیرجند، خیابان پاسداران ۳۰- شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی ارسال نمایند همچنین شماره تلفن ۰۹۳۵۵۶۱۱۸۸۰ نیز از دیگر راه‌های ارسال آثار به دبیرخانه این مهرواره تعیین شده است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های اینترنتی https://khorasanj.kpf.ir  یا  https://www.skhrw.ir و به منظور مشاهده فراخوان و شرایط آثار اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =