همراهی کانون استان قزوین با طرح سراسری «یک هفته با تماشاخانه‌های سیار»

در استقبال از عید فرخنده قربان و غدیرخم، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین از همراهی کامیونت نمایش سیار استان با طرح سراسری «یک هفته با تماشاخانه‌های سیار کانون» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آستانه عید فرخنده قربان و غدیرخم، کانون استان قزوین به طرح سراسری «یک هفته با تماشاخانه‌های سیار کانون» پیوست.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با بیان این‌که واحد هنرهای نمایشی کانون قزوین در قالب گروه پنجم کشور از ۲۵ تا ۲8 تیر با استفاده از یک گروه بومی و کامیونت نمایش سیار استان نمایش «هیس ما یک نقشه داریم»  را به کارگردانی مرجان مسگری در شش نوبت به روی صحنه می‌برد، اثرگذاری تلاش گروهی برای دستیابی به هدف را از محورهای این نمایش معرفی کرد.

وی با دعوت از همه کودکان و نوجوانان استان برای حضور در این برنامه‌ها، برخورداری بچه‌های مناطق کمتر برخوردار از این طرح را از اولویت‌های انتخاب محل اجرا در استان قزوین برشمرد.

موسوی هدف از ویژه برنامه سراسری «عید تا عید با نمایش فیلم و تئاتر در شهرها و روستاهای ایران» را ایجاد نشاط اجتماعی و پربارسازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دانست و از همکاری شورای شهر، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، بسیج ادارات، بنیاد غدیر استان، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام حسن (ع)، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام رضا(ع) و فرمانداری ناحیه‌ی البرز با این برنامه خبر داد..

وی افزود: برنامه تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در سطح کشور با اجرای فعالیت‌های متنوع شامل قصه‌گویی، معرفی کتاب، اجرای نمایش، پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن، مسابقه و سرگرمی برای اجرا بر روی پنج دستگاه تماشاخانه سیار و با همکاری و همراهی نهادهای مختلف در استان‌های کشور که اهداف مشترکی در حوزه تعلیم و تربیت دارند، انجام خواهد شد.

گفتنی‌ست نویسنده و شاعر نمایش«هیس ما یک نقشه داریم»مهدی مردانی است و مرجان مسگری، سحر نجفی، زهرا کریمی و فریناز شیرخانی به عنوان بازیگر در آن حضور دارند و جدول اجرای آن به شرح زیر است

بر اساس برنامه ریزی انجام شده نمایش «هیس ما یک نقشه داریم» ساعت 18 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه 25 تیر ماه در مسجد چهارده معصوم (ع)محله هادی آباد، 26 تیر بوستان رز در راه آهن، 27 تیر برج های کسری در منطقه پونک و 28 تیر ماه در ناحیه شهری مهرگان اجرا می شود.

هم‌چنین این نمایش 25 تیر ساعت 10 تا 12 در منطقه بیدستان و همین ساعت در 26 تیر در منطقه مشعلدار اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =