کتاب‌خانه‌ی مدرسه‌ی اروند رود  به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان جنوبی تجهیز شد

کتاب‌خانه ی مدرسه‌ی اروند به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان و به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان با اهدای کتاب تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ هم‌زمان با ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ و به مناسبت روز ادبیات کودک نوجوان کتابخانه‌ی دبستان اروند روز بیرجند با اهدای ۲۲۰ جلد کتاب از سوی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی تجهیز شد.

گفتنی است در این برنامه «وطن پرست» معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در این برنامه طی سخنانی با اشاره به چالش‌های نسل امروز گفت: فضای مجازی باعث فاصله بچه‌ها از کتاب شده است.

وی افزود: امروزه بر خلاف گذشته، کتاب‌های تخصصی زیادی در حوزه کودک و نوجوان در دسترش این گروه سنی قرار دارد و باید تلاش کنیم تا با ایجاد علاقه به مطالعه در کودکان ونوجوانان، فاصله بین کتاب و بچه ها را کم کنیم .

در ادامه‌ی این نشست فاطمه آدینی، کارشناس مسئول فرهنگی ، هنری و ادبی استان نیز به معرفی برنامه‌های کتاب محور کانون پرداخت و بر تعامل بیشتر بین مدارس با کانون تاکید کرد.

اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه یاین مدرسه از سوی کانون با هدف دسترسی، بهتر دانش آموزان به کتاب‌های مناسب پایان بخش این برنامه بود.

گفتنی است تعدادی از دانش آموزان این مدرسه هدف کانون از اتباع افغانستانی نیز هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =